13 August 2013

... For The Self Absorbed


Soundtrack here!

11 comments:

Anonymous said...

Πολύ καλό και πολύ ωραίο αλλά δεν συνίσταται για καπνιστές, φαίνεται ιδιαίτερα.....εύφλεκτο. Φτιάξε κάτι γιά μένα και τον Κωνσταντίνο :)

Υπατία η Αλεξανδρινή said...

I'm the joker and this is my watchtower!
Και θα τοκόψω το ρημάδι... πού θα μου πάει;

MelidonisM said...

εντυπωσιακή η φωτεινή
αλαφροπράσινη πόρτα
σαν να καλωσορίζει
τον αγροτουρίστα
στα ενδότερα

Υ.Γ.
θυμήθηκα τα κυψελισμένα
δενδρόσπιτα

dodo said...

ηλιογράφος Γιατί δεν το κόβεις; το κάπνισμα εννοώ, όχι το δένδρο :-Ρ
Ολόκληρη η σειρούλα "Best Housing Solutions" είναι αφιερωμένη στον h.constantinos- έπεται άλλη με αφιέρωση σε ηλιογράφο ;-)

υπατία η αλεξανδρινή Καί σείς καπνίστρια, μαντάμ;!

melidonism Ωραία, πάρα πολύ ωραία!

H.Constantinos said...

Μπα, με τα Rizla τα ασημί και τα Micron δεν είναι σημαντικός ο κίνδυνος ολοκαυτώματος...

Αλλο με απασχολεί: πώς υπολογίζεται το εμβαδόν, η τιμή ζώνης, το κόστος αδείας κλπ; Με το εμβαδόν της ρίζας του δένδρου; Με τα τετραγωνικά του ακινήτου;

dodo said...

h.constantinos Με την περίμετρο τού κορμού τού δένδρου, ίσως.
Σχόλιο γιά το συνοδεύον άσμα;

H.Constantinos said...

Πρώτη φορά ακούω αυτό το άσμα του Dylan, και πρώτη φορά μαθαίνω γι'αυτό το album του 1967! (Wiki)

Επίσης πρώτη φορά βλέπω βιντεάκι με εντελώς μαύρη οθόνη!

Υπατία η Αλεξανδρινή said...

Κωνσταντίνε, είσαι σίγουροςότι δεν το έχεις ξανακούσει αυτό;

dodo said...

h.constantinos Έχει μιά κομψότητα το μαύρο- ενίοτε ;-)
Δες την παραπομπή τής αλεξανδρινής υπατίας στο προηγούμενο σχόλιο!

H.Constantinos said...

Υπατία, κι όμως δεν το έχω ξανακούσει!

Ο τίτλος μόνο κάτι μου λέει, κι αυτό προφανώς γιατί λέει πολύ σαν τίτλος.
Αλλά αυτό δεν μου κάνει εντύπωση, γιατί ο Σαββόπουλος δεν ήταν ποτέ στις λίστες μου, όπως και μερικά ακόμα μεγάλα ονόματα της εποχής του.

Με τον Dylan μου έκανε εντύπωση, επειδή ήταν πάντα στα τοπ στις λίστες μου, τον παρακολουθώ πολλά χρόνια, έχω κάμποσα βινύλια, και συνεχίζω να τον παρακολουθώ (ναι, και τα χριστουγεννιάτικα...)

Κοίτα να δεις τί μαθαίνει ο άνθρωπος στην μπλογκόσφαιρα!

dodo said...

h.constantinos
"Με τον Dylan μου έκανε εντύπωση, επειδή ήταν πάντα στα τοπ στις λίστες μου, τον παρακολουθώ πολλά χρόνια...": Γι' αυτό ακριβώς επέλεξα να συνοδεύσει τούτη την σειρούλα ;-)