06 December 2016

INFP*... and Day Six!

*16 Personality Types

6 comments:

Mariela said...

Καλημέρα, μάλλον χρειάζεται αρκετή flexibility για να ξεκουραστεί κανείς σε αυτή την πολυθρόνα.
Είναι και για καπνίζοντες;;;
Kisses....

Άιναφετς said...

Θα μείνω στο μπουρνουζάκι... η πολυθρόνα τρε σικ αλλά παραχωρώ τη θέση μου στις καπνίστριες! ;-)

ξωτικό said...

Δικιά μου η πολυθρόνα ! Τέλος !!!
Αγαπησιάρικη ,σε σωστό ύψος και απολύτως λειτουργική !!!
Ο τύπος μου δηλαδή ;-)

Εντάξει στο κουλεράκι κάνουμε και μια υποχώρηση
άσε που μπορεί να της ρίξω για κάλυμμα το μπουρνουζάκι που είναι τέλειοοοο
;-)))


Mariela said...

Xotico.... νομίζω θα μαλώσουμε.... την είδα πρώτη.. ΧΑ!

Άιναφετς said...

Το μπουρνουζάκι το έχω καπαρώσει, έχω δώσει και προκαταβολή... ΤΕΛΟΣ!

dodo said...

mariela Νομίζω ότι είναι για όποιον δηλώνει INFP: https://en.wikipedia.org/wiki/INFP
Για καπνιστές, δεν ξέρω. Πάντως, επειδή έχει ταπετσαρία, καλό θα είναι να αερίζετε τον χώρο μετά το κάπνισμα, να μη σας μυρίσει το ύφασμα... :-)

άιναφετς Άμα θέλετε, σας φτιάχνω άλλη πολυθρόνα- για όλους έχει, αρκεί να γνωρίζετε τον τύπο σας ;-)

ξωτικό Χαίρομαι που βρήκατε τον δικό σας (τύπο) :-Ρ